Skåningen

Träning, livet och resor.

dåligt med sömn.

Kategori: vardag

tredje natten som jag inte sovit bra alls. Hatar de
Hjälper inte heller att telefonen ringde vid halv 4, de var Henke från Lindesberg som jag inte träffat på typ 5 år?
Han satt i Norge å festade tillsammans med Macke å Jens (från Eslöv), hur stor är chansen lixom? Han var helt uppspelt över detta (dock full oxå) men han snackade på så det var skoj.

På jobbet igår ( team sportia) kom det in fyra döva vuxna personer, å jag började teckan lite med dom sådär å då helt plötsligt stod ALLA 4 framför mig i kassan och snackade/tecknade i ett, ja jäklar vad det gick undan å jag hade ingen anning om vem jag skulle kolla på, å fort gick det.
Men jag förstod det mesta men hann inte teckna tillbaka på allt.
Fick verkligen suget efter att söka min teckenspråkstolk utbildning nu, ska ansöka till nästa start.


jag dööööööööööör av trötthet, å jag har inte packat ett dugg heller!

Cilla är trött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: