Skåningen

Träning, livet och resor.

tända ljus.

Kategori: vardag

tänt lite ljus, dricker kaffe och kollar på dokumentären om soldaterna i Afganistan.
Rätt så trött.
Fick fixa med priser och annat idag, svara i telefon.
Lite mobbing av 2 grabbar (nämner inga namn) pga min skånska.
Men det bjuder jag på.
Ska bli spännande att se på lägenheten imorgon.
Hoppas den är fin.
Måste börja se positivt på mitt liv nu annars kommer jag sluta i nån slags depression.


Karin hade fyllt i ett "kompis- formulär" om mig igår.
Sötaste. Läs själva.


Cilla

Om din skånska vän:

Vad heter din bästa skånska kompis?
Cilla Dobak

Hur gammal är hon?
hon är 21

Hennes favorithobby?
Spela handboll & sova

Vad skulle din kompis göra om någon drog henne i håret?
hon skulle nog slå ner bitchen som drog henne i håret tror jag nog..

Har ni roligt tillsammans? 
Oftast, inte när hon retar mig när jag är bakis och paronid

Har du skadat dig när du vart med henne? 
Bara skurit mig

Har hon skadat dig?
änsålänge nej.

Har ni firat några högtider tillsammans? 
inte en enda vaa

Har ni hånglat med samma kille?
ja tyvärr haha

Har ni någon gång vart utomlands tillsammans?
nej det har vi inte men snart så

Vad lyssnar hon på?
mamma dobak & Bosse

Vad gör hon om hon inte får som hon vill?
hon blir tjurig

Är hon morgonsur?
nae det tror jag inte, krävs en kopp kaffe bara


Vad är hennes favoritord som hon använder mest? 
ASSSÅ JAG PALLAR INTE

Har hon pojkvän?
flera stycken

Har hon lätt för att bli arg/sur?
ja lite tjinkig blir hon ibland

Om hon ska ut en kväll, vad vill hon göra då?
hon vill förfesta med massor folk sen gå till otten, bråka med sin vaktkompis och dansa järnet.

Vilken är hennes favoritsport?
handboll och hockey !

Dricker hon alkohol?
yes inga små mängder

Tycker hon om vinter eller sommar?
sommaren fifan

Tycker hon om att dansa?
aaa klart vi brukar dansa hos mig ibland

Vilken tjej tycker hon är finast?
börjar på K slutar på arin

Vad ska hon göra i helgen?
Va med tjejerna, kanske spela nhl hos jocke och hålla sig borta från alkohol

Om hon fick åka utomlands, vart skulle hon åka då?
ett varmt och soligt land

Vad ska hon göra i veckan?
typ ingenting va med mig och kolla på en ny lägenhet

Vad ska hon göra ikväll?
hon sover nu.

Vilken är hennes favortifilm?
coctail kanske sen finns det en till

Vad skulle hon göra om du slog henne? 
brotta ner mig och slå sönder mig

Jobbar hon?
en dag i veckan just nu :D

Har hon åkt polisbil?
finns nog ingen polis i eslöv

Har hon gjort något dumt?
ja hon är en buse

Är hon snäll mot dig? 
 nästan jämt

Har du nån gång pussat henne?
självklart

Har hon skämt ut dig nångång?
nja det tror jag inte

När pratade du med henne sist?
sms några minuter sen

När såg du henne sist?
Idag efter träningen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: