Skåningen

Träning, livet och resor.

tack för den...

Kategori: vardag

Igår kväll fick Karin mig att gå med på att vi skulle gå till Hageby kl 11 idag å hämta henne plånka hos mor Lena.
Snäll som jag är så gick jag med på det.
Va nära på att försova mig.
Fick sms för en stund sen där det stod att mor Lena glömt plånkan så vi kunde somna om..
Hur lätt är det då när man redan börjat pimpla i sig kaffe då?
Fast det kanske är bra för mig å komma upp i tid.
Sitter å tittar på "Efter 10" med Malou, klarar inte av den kvinnan, hon är så på och låter aldrig sina gäster tala till punkt. Om jag hade varit gäst där hade jag fått damp på henne.

om jag skulle varit riktigt flittig nu så skulle jag dra på mig träningskläder och dra ut på en joggingtur..
hmm.. ? orkar jag?

Kommentarer

  • karin säger:

    mamma har plånboken där efter lunchen vi kan gå då om du vill. pallar inte sitta inne

    2008-01-21 | 11:54:03
    Bloggadress: http://vivalakorin.blogg.se

Kommentera inlägget här: