Skåningen

Träning, livet och resor.

nu ska ni få höra.

Kategori: vardag

Karin vill att vi ska ut å gå en runda.
Solen skiner å det verkar vara fint väder.
Sitter i pyamas å kollar på film.
Jag är rätt svår att få ut.
Fråga mina föräldrar.
När jag bodde hemma kunde jag ligga framför tv:n 1-2 dagar.
Mamma å pappa tjatade på mig tills dom inte orkade tjata längre eftersom jag inte orkade lyssna.
Varför gå ut när man inte har något planerat?
Men jag har inga problem alls med att ligga inne å inte göra ett dugg, helst inte byta om heller.
Bara gå runder å känna mig som en zombbie, få maten serverad (inte nu längre dock) å sen lägga sig vid tv:n igen.
Inga problem alls för mig.
Känner inget behov av att gå ut.
Så Karin, ett tips till dig. Ring mamma Dobak å fråga vad du ska göra för att få ut mig.
Hon kommer nog inte ha svar eftersom hon inte lyckades själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: