Skåningen

Träning, livet och resor.

ja vad ska man säga?

Kategori: vardag

Hästen förlorade i sudden igår.
Kom hem vid 22 tiden då jag fick förfrågan av Karin om jag skulle med till Wasa å sjunga kareoke.
Satt i pyamas byoxr, drack te å kopplade av.
Men Cilla är inte den som är den, så jag sivrrade om och hängde med.
Va faktiskt trevligt.
VÄLDIGT blandat med folk.
Vi hade bland annat Alexander: kille från Urkraina, bott 4 år i Sverige och älskade skånska sa han. En vit lins i ögat, piercingar överallt och såg ut som en svartrockare?
Men jag blev såklart bundis med honom. Dansade en sväng och han säger " det finns mycket snygga killar här ikväll" Killen är gay, sjukt rolig var han. Fick mig många skratt.

Sitter med extra strarkt kaffe nu och käkar 2 mackor utan pålägg.. Mindre gott.
Inte mätt.... orkar inte gå ut i köket å fixa mer mackor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: