Skåningen

Träning, livet och resor.

hatar förkylningar..

Kategori: vardag

näsan rinner fortfarande inget skoj alls, å halsen kliar.
Blir nog ingen träning idag, får sitta bredvid å snacka skit.
Intervjun gick bra tror jag, fick dom å skrattar några gånger och det är väl ett bra tecken?
Dom skulle sätta sig ner ikväll och välja ut vilka dom vill ha.
Hoppas dom ringer.
Fikade med Fia på Fräcka fröken, massa skit snack. Aldrig fel.
Köpte en super mysig,söt å rosa ( vad annars? ) pyamas, hell yeah, den ska det mysas massa i.
Sitter här å slappar nu, funderar på om jag ska dricka en kopp te?

Kommentarer

  • Sanna säger:

    hahaah aaa det kan jag ju hålla med om, bättre han sitter hemma med nhl istället ;p lite småförkyld bara, hur är det själv?

    2008-01-28 | 17:20:25
    Bloggadress: http://saannaaevelynee.blogg.se
  • karin säger:

    nu har jag feber också skit. ska kanske göra tacos sen om du vill ha

    2008-01-28 | 17:28:01
  • Sanna säger:

    Jaadu vilda djur var faktiskt en riktigt bra beskrivning, man kanske ska bli lite rädd?! Men jag vet inte om jag tycker rosa var hans färg.. Jasså, så himla träligt :/

    2008-01-28 | 17:34:25
    Bloggadress: http://saannaaevelynee.blogg.se

Kommentera inlägget här: