Skåningen

Träning, livet och resor.

ändrade planer.

Kategori: vardag

larmet ringde 09.45
Hade tre missade samtal från Mr BO + ett röstmeddelande.
Jag förstod inte så mycket av det eftersom det löd på svenska,engelska, tyska å skånska.
Mr Bo tycker det är skoj att driva.
Tänkte inte mer på det, utan min tanke var att "Jag ringer honom senare"
Men nej då, då ringde hemtelefonen å jag tog en vild chansing på att de va Mr Bo så jag svarade med ett mummlande "mmm??!"
Fick en kvart på mig sen skulle jag bli hämtad för att följa med Jögga å Sam på jobb i Linköping.
Gick bra idag.
Lite smått mobbing av David å Sam som alltid.
Kul killar dom där.
Träning sen mys hos Bekka å Fille.
Va ett stort gäng som kollade på Sverige-Ungern.
Hejade på båda två men mest Sverige så klart.
Man måste ju hålla lite på sitt "modersland" (Ungern i mitt fall).

träning,solning, tandläkaren å fika med Eslövs folket är det som gäller imorgon.


oj... Heat Ledger är död...

Kommentarer

  • Linda säger:

    Trist :/ Vi har 32 grader i skuggan och jag ligger just nu sjuk :( Jag jobbar som de bland annat och som lärare :)

    2008-01-23 | 07:17:05
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här: