Skåningen

Träning, livet och resor.

vaknade panikslagen

Kategori: vardag

larmet ringde halv 9 å jag for upp av ren panik i tron om att jag försovit mig till jobb.
Men inget jobb idag inte, skulle bara ner å tvätta.
Var på möte med Ståhls, min nya hyresvärd.
Dom ska renovera och det blir inga extra kostnader för frysen.
Sitter nu och tittar på massa inrednings sidor, har rätt så mycket idéer..
Eftersom lägenheten är i gammalt stuk så kommer jag försöka inreda på ett gamaldax oh riktigt mysigt sätt.
Längtar faktiskt lite till flytten nu.
Gick ner och drack kaffe hos Matilda å Linda på Bagarstugan, köpte med mig en smörgås och en semla hem.


image375
nåt i den här stilen skulle jag vilja inreda.. vi får se hur det blir..

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Hihi du skulle kunna flytta ihop med erica, hon ville ha ALLT i vitt när vi handlade till lägenheten:)

    2008-02-12 | 20:34:49

Kommentera inlägget här: