Skåningen

Träning, livet och resor.

super söta..

Kategori: vardag

steg in i lägenheten och såg ett rött kuvert på golvet. Såg direkt att det var från mammsen på handstilen.
Tröttheten i kroppen försvann och jag blev nyfiken.
I kuveret låg ett super gulligt kort, men små söta tecknade ankor som höll i hjärtan.
På framsidan stog det. " tycker om dig...."  inuti stod det " VÄLDIGT MYCKET!" från mamma å pappa.
Där låg även 300 kr påfyllning till mobilen.
Ska strax bege mig ner till Ica och posta ett "jag älskar dig" kort till dom.
När man får nåt så fint men ack så litet så blir jag sjukt mammig å hemlängtan titar fram.
Jag har inte träffat dom sen 4 jan och det lär inte bli förrän i slutet av Mars igen. Det är ett tag...... suck..
Min flytt till Norrköping har verkligen fått mig att inse hur mycket mina föräldrar betyder för mig, när jag bodde hemma var dom mest jobbiga.



en annan kul sak.
Igår morse innan jobbet hade jag tv.n på.. kollade lite smått medans jag å fixade och gjorde mig klar.
Vid en snabb titt så tyckte jag mig känna igen en av dom 3 personerna som satt vid bordet i studion och blev intervjuade..  Men jag var inte säker på om det var rätt person tills tjejen i studion säger.. "å du Fredrik.. bla bla bla."
Slå på fan, det var Carlsa som satt där.
Han och min bror har ett företag tillsammans, han har en pub i Eslöv och jag känner honom rätt bra.
Carlsa medverkade där för att han ryckte i mellan när en person blev misshandlad.
Lite smått skoj att han satt i TV4 studion i Sthlm och snackade grov Eslövitiska..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: