Skåningen

Träning, livet och resor.

onsdags mys med Iccan..

Kategori: vardag

Märks att Iccan är rastlös när hon inte har Neo.. Denna veckan är han hos Niklas.
Iccan kommer hit å myser med mig sen.
Ska steka fulukorv å koka makisar så vi får i oss mat.
vilken snäll vän jag är.

Pratade med mammsen för en stund sen, hon är så orplig för mig, hur allt ska gå med flytten å hittan å dittan..
Va fan orka lägga enegi på att tänka negativt då?
Jag tar det med en klackspark så kommer allt allt lösa sig. Viiiiist?
Hon tycker jag skulle tagit en större lägenhet, men då fick hon svaret, " det får bli en vacker dag då jag har sambo"

Josse ringde innan, snackade i nästan en timme, vi har varit i från varandra alldeles för länge.
Det var jag som fick henne att komma och jobba som au pair i Oslo, sen flyttade jag hem och hon stannade kvar.
ojoj vad mycket vi hade att prata om..
Hon är bosatt i Hallsberg med Mats nu förtiden (alla flyr från eslöv) så dom kommer å kolla när vi möter Örebro SK på söndag. Ska bli så skoj att träffa henne igen.
Vi planerade även att vi ska åka å hälsa på jenterna borta i Oslo i vår.♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: