Skåningen

Träning, livet och resor.

nu är de fan krig!

Kategori: vardag

fy fan vad jag kokar av ilska nu. Hatar mina idioter till grannar.
Jag ska från och med imorgon starta ett krig (om jag orkar), ska försöka gå upp så tidigt jag kan och spela så HÖG musik jag bara kan och orkar.
Vill ni hjälpa mig?
Bränn skivor med värsta tunga musiken.. SÅ lovar jag att spela dom!
Har sovmorgon idag, börjar tolv, men fick jag sova? NEJ, för dom spelar så jävla hög musik.. Ni vet när man bodde/bor hemma och ens syskon (i mitt fall brorsan) spelade musik på högsta volym för att reta mig.. Exakt så är det att bo i detta jävla huset.. Allt hörs genom väggarna.
Eftersom jag bara har 1 månad kvar i huset tills jag flyttar så kommer jag skita i allt vad som har med regler att göra!
Behöver ni nånstans att ha förfest? RING mig, ni är varmt välkomna att spela musik på hägsta nivå å gärna dansa/hoppa!
grrr.. ARGHH!!




Brorsan fyller år idag, 23 år.. Vad hände? Vart tog åren vägen?
Han blir 23 år och jag 22 år i sommar. SHitt..

Grattis på födelsedagen brorsan!!


 Vad hände? Jag mins denna dagen.. Vi va inte gamla, typ 4 och 5 år gamla, här flög vi helikopter..

Kommentarer

  • Jennipher säger:

    vad lika ni är :D

    2008-02-26 | 15:40:46

Kommentera inlägget här: