Skåningen

Träning, livet och resor.

mumsigt värre..

Kategori: vardag

Kakan å jag tänkte svulla i oss varsin pizza innan idag men istället blev det klyftpotatis,biffar, bearnesås och tzatsiki. Mummaa....
käkade även lite glass, nu mår jag bättre men jag lär somna tidigt ikväll.
Vad jag vet än sålänge så är jag ledig imorgon, blir stan med Kakan, måste kolla in MONKI, har bara gått förbi, hoppas på att fynda lite.
Egentligen gillar jag inte att MONKI kommit till stan för nu kommer alla gå i dom kläderna, det var roligare när man kunde åka hemm till skåneland och handla där å sen komma upp hit igen och ingen hade likadana kläder.
Menmen, inget att gnälla över.
Idag har jag lekt grek by the way, krossat ett glas, en lampa och det var nyss nära att jag krossa en skål. Vad sysslar jag med?
Ska nog sätta på en rulle nu och invänta natten...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: