Skåningen

Träning, livet och resor.

matlåda, vilket projekt...

Kategori: vardag

trött i knopp å kropp men de är bara att bita ihopa..
imorgon börjar jag på Team Sportia, blir även jobb där på tisdag.
Det blir mitt första jobb då jag måste ha med mig egen matlåda, fan vad jobbigt.
Kommer jag aldrig palla.
Får bli nåt lätt.. Typ frukt å knäckebröd.
Segt att behöva fixa mat.
Alltid haft turen med jobben jag haft att slippa just matlåda.
Grappa, fick vi mat på..
I oslo åt jag med värd familjen.
Här i Norrpan jobbade jag först på en skola, där fick jag skolmat.
Sen Cafebar, bara 4 timmars jobb om dagen så då åt jag hemma.
På Bagarstugan får vi lunch.
Tur att det bara är en 50 % tjänst på Team sportia. Sliper jag göra mat så ofta.


ska vi...?? -blink-

Kommentarer

  • Anonym säger:

    AU PAIR resans fortsättning? (A)

    2008-02-18 | 15:20:14

Kommentera inlägget här: