Skåningen

Träning, livet och resor.

känner för att..

Kategori: vardag

.. åka hem till Eslöv.
Tror att det är det jag behöver..
Min själv, min kropp, mitt lugn, behöver komma hem till flickrummet och sova, äta mammas mat och ligga i 3an (soffan) å slappa brevid pappa i 2an, mysa med Buddy (brors hund) och tjaffsa med David (bror).
Ska se om jag lyckas pricka in några dagar för hemfärd snart.
Känns som om jag inte kommer kunna åka hem förrän i april.
Det är en bit kvar.....
Får väl försöka hålla ut.
Vore kul om mammsen å pappsen kom upp den 16 mars då vi förhoppningsvis spelar seriefinal mot Guif.
Men egentligen är det inte lönt att åka hem, för hälften av Eslöv befolkning befinner sig i Thailand.
Tror det är ett 50-tal Eslövsbor som är där nu.
Så de är väl lika bra å vänta tills folket kommer hem.

by the way, leverfläcken jag nämde innan idag, den började blöda ikväll, är det bra?

Kommentarer

  • danny säger:

    Det är inte bra cilla, kolla upp de där!

    2008-02-08 | 10:06:10

Kommentera inlägget här: