Skåningen

Träning, livet och resor.

kan jag får låna en toarulle?

Kategori: vardag

på förfesten i lördags så lekte Bekka och jag Sanning å konka, färdiga frågor som man ska svara på och utföra.
Självklart fick jag denna på konka..
Gå in till grannen säg att du har diarre och att ditt toapapper är slut.
Jag slapp säga det med diarre, behövde bara fråga efter en rulle.
kanckade på...
jag: hej, jag är på förfest trappan under er och vårt toa papper är slut, skulle jag kunna få en rulle?
tjejen ser ut som ett frågetecken men säger: ja visst, vänta lite.
jag väntar ett tag..... hon kommer tillbaka
tjejen säger: detta är vår sista men ta den.
jag: tackar så mycket och försöker hålla mig för skratt.

(vi lämnade senare åter rullen eftersom det var deras sista)


dax att laga mat strax, får bli korvgryta och ris.
Blev en lång och skön runda i solen med Kakan.
Hann även spendera några hundra kr på bra saker inne på H&M.
Handla lite på Willy´s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: