Skåningen

Träning, livet och resor.

jag lovar dig..

Kategori: vardag

.. jag lovar dig/er som vill läsa fortsättning på min au pair resa att en uppdatering kommer ske innan ferdag.
har haft riktigt mycket jobbo ch min ork och lust för att skriva om något som är jobbigt för mig har inte varit något jag velat. Men innan fredag finns det en uppdatering. LOVAR!

Team Spotia då.. hmm idag var de väl inget spec skoj, packade upp varor och märkte dom, va en hel del på lagret, ska stå mer i kassan imorgon. Men folk kom fram å frågade mig en massa när jag väl var i butiken. Jag ser nog kunnig ut , och vilken jävel jag är på att ljuga.... muhahaha ...-blink-
Matlådan är fixad inför morgondagen, (ger ig en själv en klapp på axlen för det) ska starx hoppa ner i sängen.

hade en sjuk dröm i natt.. läskig, visste inte om det var sant eller inte när jag vaknade, men det var bara en dröm..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: