Skåningen

Träning, livet och resor.

hur ska jag se ut?

Kategori: vardag

mammsen ringde innan. en av hennes standar frågor bruka vara..
"hur ser du ut i håret nu då?"


tänkte visa er lite bilder på mina frillor dom 2 senaste åren så ni förstår varför hon frågar mig den frågan så ofta.

       
1                          2                                   3                                    4
     
 5                                  6                                   7                                     8                        

      
   9                              10                               11

     
12                                 13                        14


 
15                                 16

Har som sagt var haft en hel del olika frisyrer och färger i mitt hår.
Vad tycker ni jag ska ha?
Sugen på å fixa till håret snart....

nu ska jag ladda för matchen....

Kommentarer

  • Anonym säger:

    bild nummer sju & åtta är jättefina.

    2008-02-17 | 12:29:49
  • mh säger:

    8 / 12 helt klart.
    BLOND BLOND BLOND !

    2008-02-17 | 21:51:33
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se

Kommentera inlägget här: