Skåningen

Träning, livet och resor.

gårdagen...

Kategori: vardag

torskade mot Huddinge 23-20.. men vi spelade inte på den nivå vi kan förrän det var 12 minuter kvar av matchen.
Åkte hem och slappade men fick förfrågan om att gå ut, jag hängde på.
Förkrök hos Karin med massa trevligt folk sen blev det Palace.
Blev uppraggad av ställets konstigaste snubbar igår..
En turk på 40 +(tänk er Pappan i JALLA JALLA) som gick ner på sina knän framför mig å dansade.
En kille som var max 150 cm över havets yta som jag buggade loss med.
Där fanns några till men just dessa två var väldigt speciella och snäll som jag är så dansar ju jag med dom, tills dom börjar tror att jag är ett kap, för då går jag.

tvätten är upphängd i torkrummet och jag funderar på att vara en morsa idag och ställa mig och stryka. Får se hur pigg jag är på det sen när de väl kommer till kritan.

vem ställer uppå lagar mat till mig idag? (Pizza fungerar oxå)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: