Skåningen

Träning, livet och resor.

en dejt med kudden..

Kategori: vardag

sjukt längesen jag va på dejt så jag tänkte satsa stort å gå på dejt med kudden, kanske täcket om det vill sig så väl... grr
Ja vad ska man säga? kom nyss hem från Örebro, efter 15 raka vinster så kom förlusten. 25-21 blev det.
Nu får vi hoppas på att GUIF förlorar en match så vi har chans igen.
Malin spelar i ÖSK å Alex är tränare, dom önskad oss lycka till å tycker vi är bättre än GUIF.
Super skoj att träffa Josse å Mats oxå.
Ska väl ta å krypa ner till min dejt strax, har sjukt mycket jobb framför mig i veckan.. alla dagar utom tisdag... Då öven lördag å söndag. Kommer jag palla trycket? Folk kallar ju mig lat, fattar inte varför..

godnatt

Kommentarer

  • karin säger:

    gå in på örebros hemsida vi är super dissade av allt och alla. gäller även våran hemsida där de lämnat finfina kommentarer.

    2008-02-11 | 09:45:00
  • kw säger:

    "Tomas
    Grattis! Avklädning av "blivande div-1-laget" NKIK!!! Eller snarare förnedring! "

    Mats Dahlberg
    Jättekul att sitta på läktaren och se hur taggade ni var mot "Peking". Fattar bara inte hur ni kunde låta bli att bli förbannade på alla fula knuffar. Starkt!
    Fick också bifall från en elitseriedomare på sidan av - det skulle varit rött kort när Tessan knuffades i sidan och var helt ren. Nu blev det inte ens frikast...
    Grymt spelat, tjejer!!!

    2008-02-11 | 09:46:42

Kommentera inlägget här: