Skåningen

Träning, livet och resor.

blöta strumpor i skinnstövlarna

Kategori: vardag

tog till mitt sista knep angående mina stövlar nyss, har inte kunnat använda dom eftersom jag fick extrem skoskav.
Blötte nyss ner ett par tjocka strumpor och stack ner fötterna i stövlarna så här sitter jag nu med stövlarna på och hoppas på att dom ska formas.
Vi firade av Ewe hemma hos mig igår, ett gäng tjejer, kycklingfilé, klyftpotatis, tzatsiki & bearnesås, rödvin, varma hallon med vaniljglass och en härlig stämning.
Kakan och jag funderade på utgång ett tag men efter att jag fått ett samtal av Mr Bo som frågade om jag kunde jobba 08.00 idag så la vi ner tankarna på utgång.

Hittat en ny favorit , kolla upp Lisbeth Dahl, blir helt till mig... massa krims och krams.

image394

Kommentarer


Kommentera inlägget här: