Skåningen

Träning, livet och resor.

behandling.

Kategori: vardag

va och fick behandling för min rygg igår, blev masserad, "knäckt" i rygg och nacke, fick en hel del övningar att göra, lyckades även fläscha brösten för naprapaten, en man på 60 år. Han måste väl oxå få ha lite kul tänkte jag..
Karin var oxå där, hade en muskelbristning i ljumsken så hon ska inte spela idag.
Verkar som om jag kommer få köra på linjen en hel del idag istället för att lira 9 meters som jag alltid gjort.... Hoppas det går bra.
Vi ska idag möta Huddinge..  hoppas bara min rygg vill med sig.

blev kycklinggryta och ris hemma hos grabbarna  från Eslöv igår, jag fick panik eftersom dom är 4a killar som jobbar på ett slit jobb och inte orkar bry sig om deras boende. Jag gick loss och städade deras kök, dammsög och plockade undan i deras vardagsrum. Blev verkligen skillnad.
Sa åt dom att dom inte kunde leva i en svinstia.

Dax att börja ladda.. frukost på G.. sen lite fix å trix som ska göras

köss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    dem har ju inte kommit något om aupair resan =(

    2008-02-23 | 12:04:51

Kommentera inlägget här: