Skåningen

Träning, livet och resor.

äntligen helg...

Kategori: vardag

... eller inte.
Jag öpnnar imorgon 8.30, men jobbar bara till 12 för sen är det match dax.
Hemma mot Tumba 15,30. Blir nog en tuff match.
Inget festande för mig blir det i helgen heller för jag öppnar på söndag.
Men de är bara kul å jobba,
Har nog världens bästa jobb, för varje gång jag jobbar så är det skåningar inne å handlar.
Ni fattar nog inte hur mycket skåningar det gömmer sig i Norrköping.
Det är så skönt att kunna bre på skånskan utan att dom frågar "VA?!"
Riktigt kul med alla skåningarna.... Me LIKE!
Dom verkar även uppskatta mig för dom blir ju förstådda dom med.
SKÅNE IS THE SHIT!

Blir att sova i tid idag, trött i kroppen.
Kroppen behöver ansas från lite hår, om man skulle ta sig en dusch?

Kommentarer

  • diurhuus säger:

    Assova., Skåne o Eslöv ROCKAR"!".-
    Hojtar till när jag e närheten av din by ;)

    2008-02-15 | 22:31:24

Kommentera inlägget här: