Skåningen

Träning, livet och resor.

tredje dagen i dimman.

Kategori: vardag

jag är totalt sliten, juljägers den 25e va galet, fan va med folk. Brorsan snackade om att där var 2500 pers.. Ni kan själv tänka er. Mitt misson var att hålla koll på Iccan hela kvällen men lyckades typ bara halva.
Efterfest till halv 8 på morgonen sedan var jag död.
Men jag var inte sen på att festa igår, nej nej, jag, Kvant, Freed å Hanna i princip tvingade oss själva att dricka, det tog emot något fruktansvärt.
Sov i min lägenhet i natt, imponerande Cilla, framsteg...
Ikväll då? Jorå det blir fest ikväll också, utgång i Malmö med Mia, Moa å Jasmina.
Jag har lovat mig själv att imorgon ska jag inte göra ett dugg, kommer vara så utsalgen.

Dax att tagga till nu då!
In i dimman fullast vinner....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: