Skåningen

Träning, livet och resor.

söndag??

Kategori: vardag

jag har helt tappat bort vad de är för veckodagar nu under min lediga tid. Helt sjutk att man inte håller koll på de.
Söndag idag innebär jobb imorgon och träning....
Hur ska man orka träna ? Jag har inte precis rört mig under vårt uppehåll, hoppas ingen annan gjort det heller.
Det värsta med morgondagens träning är att vi ska ha den tillsammans med LUGI´s damlag (elitserielag).. Dom lär ju springa ifrån oss, men man får bita ihopa och kollapsa efteråt.

Gårdagens utgång i Malmö blev nästan inte av, folk bangade och klockan blev mer och mer, men sisådär halv 11 igår kväll stack jag hem till Mia och förfestade lite, sedan blev det Club Under till 02.00 för att sedan därefter bege oss vidare till Etagé och va där till 04.00 i morse.

Ska strax hoppa ner i sängen, är galet trött.
När ska jag hinna köpa mig en nyårsklänning?!!?!?



Lite bilder från förfesten i torsdags...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: