Skåningen

Träning, livet och resor.

julafton?

Kategori: vardag

24 december, julafton.. oj så konstigt, det känns verkligen inte som julafton.
Det bästa med julen är nog alla bra filmer som går på tv, man kan ju knappt slita sig från tv soffan, det ända som får mig att resa mig är mammas "gnäll".
Vi ska fira här hemma  tillsammans med mammas syskon samt deras familjer och Buddy såklart.
Jag är sjukt trött på julmaten redan, men trevlig som man är så får jag väl käka julmaten ändå.
Undra vad man får i julklapp i år?
Har faktiskt inte önskat mig något speciellt, det ända jag verkligen vill ha är ett rosa playstaion 2 med singstar,
hade varit klockrent för mig och min lägenhet.

imorgon är det juldagen, vilket innebär feeeeest. Kan nog bli livat.



till er mina söta läsare, GOD JUL hoppas ni får en underbar afton.


kram Cilla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: