Skåningen

Träning, livet och resor.

jag undrar fortfarande..

Kategori: vardag

jag undrar fortfarande vad som gick snett i lördags?
Vad hände lixom?
Vilken jäkla fest det blev hos Karin.
Och det var inte precis som om vi hade ont om dricka heller, farligt, fast den biten kanske jag får skylla mig själv för eftersom jag inhandlade en hel del.
Men men, skoj hade vi, eller?
Läskigt när minnet inte vill med sig.
Men efter att ha sett denna bilden...........

.....så tror jag att jag förstår vad som gick snett!!!
Jägermeister i all ära, men inte för mycket.
Tror att förklaringen ligger där.

Jag saknar Norrköping så grymt mycket, fan vad jag trivs där, det känns så rätt med allt.

Kommentarer

  • kakan säger:

    Nu vet blixten varför hon blev full på en timme hahaha

    2008-12-22 | 21:38:23

Kommentera inlägget här: