Skåningen

Träning, livet och resor.

honey i`m home!!!!

Kategori: vardag

gick på stan med min tunga väska typ hela dagen igår, sen blev det pizza hos Nicki tillsammans med Ewe å Karin.
Runt 10 tiden igår kväll fick vi ryck och ville ut.
Så blev det oxå.
Hem till karin å förfesta lite, Niklas dök oxå upp. Sedan blev det Hugo.
Hade faktiskit jäkligt skoj, så himla kul att träffa allt folk.
Det känns som hemma när jag är här i Norrköping.
Känns inte alls som jag har flyttat härifrån men tyvärr har jag det.

Måste ner på stan idag,måste framförallt till systemet och fylla på inför kvällens bravader.
Sen så hoppas jag på att småttingarna tar sig tid idag och fikar med mig eller bara går på stan, Karin är nämligen i Stockholm på dop idag, åkte vid 10 tiden när jag var som mest trött och seg, trodde aldrig jag skulle kunna vakna till liv.


ohh jag älskar denna plats.....♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: