Skåningen

Träning, livet och resor.

Here I come... !!

Kategori: vardag

lystring alla Norrköpings människor. Helgen den 19-21 december är det nu dags för er alla att avboka allt som ni har inplanerat. Det är nämligen så att JAG, moi, CILLA kommer på ett efterlängtat besök! Just de ni läste rätt. Jag kommer upp över helgen där och jag längtar redan.
Planera in mys, fest och en fika på Fräcka.


från det roliga över till det mindre roliga....


Blir att hoppa träningen imorgon, känner att jag måste åka in till mormor och hälsa på. Det är tungt som fan nu, men jag håller tummarna och tänker på henne hela tiden.
KÄMPA mormor, KÄMPA!!!  ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kakan är glad :):)

    2008-12-01 | 22:09:45
  • ewe säger:

    nemen cilla inte en dag för tidigt kanske (A)

    2008-12-02 | 20:48:56
  • mh säger:

    mh is happy as a hippo. den 20e är du inbokad ;) puss i nussss

    2008-12-02 | 20:49:34
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se/
  • dickeeeeeeen säger:

    pizza film och fest hos mig!

    2008-12-04 | 14:32:34
    Bloggadress: http://dickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: