Skåningen

Träning, livet och resor.

förfest hos moi.

Kategori: vardag

ikväll ska min obebodda lägenhet invigas med förfest, vi hade ingenstans att vara så då erbjöd jag min lya, varför inte?
Så jag har varit där uppe ett tag nu och packat upp det sista, nu känns den mer hemtrevlig.
Men det är ändå en hel del kvar som ska upp, gardiner, vissa lampor, hyllor ,mattor m.m, men det går att vistas där ändå.
Skönt.
Ikväll blir det Jägers, Iccan ska med, undra hur hon kommer reagera över det sunk stället.
Problemet är att vi måste ha folk som kör oss eftersom det inte finns så himla många taxi bilar i Eslöv, och vi var försent ute aå alla var uppbokade. STÖRIGT! Taht´s Eslöv my firends.
Får väl plcoka fram hundögonen och be pappa snällt.

nä dax att hoppas in i duschen nu.


Ha en trevlig afton.
Gör inget som jag inte hade gjort.... ;)
Typ dansa på bord eller något.
.

Kommentarer

  • Tobias Nordendorph säger:

    Är du med barn? Man börjar ju undra när du är tvungen att ha översta knappen/gylfen på glänt... ;) Hoppas allt är bra. Du kommer bli en bra mamma. Puss tobbe! =)

    2008-12-30 | 19:32:57
    Bloggadress: http://nordendorph.blogg.se/

Kommentera inlägget här: