Skåningen

Träning, livet och resor.

blandat..

Kategori: vardag

mitt i allt det sorgliga och jobbiga får man ändå försöka tänka positivt. Jag har varit rätt så lugn idag, kännt mig tom, men de har ändå varit en okej dag.
Jag vet ju att mormor slipper lida nu och att hon har det bra i himmelen. Tänk att hon efter alla dess år återigen får återförenas med morfar som gick bort 1984. Dom har det bra tillsammans nu. ♥

Imorgon är det dax för julfest med jobbet och alla andra som jobbar på vårdhemmen i Höör, det är sammanlagt 4 st hem, så de kommer bli en massa folk.
Detta behöver jag, en rolig sak mitt allt som hänt.

Morgondagen ser ut på följande.
- gå upp i tid, köra till lägeneheten och hämta laddaren till min kamera, sen hem och laddda den.
- ner på stan igen och sola.
- köra hem och duscha och ansa allt kroppshår som skall bort.
- köra ner till Karro vid 13.00 som ska fixa mitt hår, klippa och slinga det
- köra hem igen, sminka mig och klä mig.
- runt 4 tiden ska vi vara i Höör för att förfesta eftersom festen börjar redan 18.00


puhh blir att hålla schemat imorgon

Kommentarer

  • dickeeeeeeen säger:

    Jaaa. Fläkten blev fel så måste byta den så det är lite stökigt, måste få upp spottar med innan jag tar foton :D, annars tar du ditt hängigaarsle o tar dig hit :D

    2008-12-05 | 10:46:34
    Bloggadress: http://dickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: