Skåningen

Träning, livet och resor.

begravning.

Kategori: vardag

idag var det begravning för mormor, det var fint men jobbigt.♥
Jag försökte förstå att det var hon som låg i den vita kistan men det gick inte. Verkligen konstigt.
Tårarna rann men det var fint, jordfästningen var jobbig den med, men äntligen fick hon hamna bredvid morfar.
Är helt slut nu, känner mig så himla trött, kommer bli en tidig afton ikväll.




bara 4 dagar kvar tills jag återigen kommer att vara i Norrköping, som jag längtar.. Ska bli så himla underbart att träffa alla igen. Ska försöka hinna köpa mina julklappar där också, har inte köpt en endaste än.

fick en frågan om mina tänder.. Nej har inte fått tandställningen än eftersom jag flyttade från Norrköping, men förra veckan fick jag ett brev från Lunds folktandvård, så imorgon blir det att ringa dit och boka tid, jag hoppas verkligen dom kan påbörja hela processen så snabbt som möjligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: