Skåningen

Träning, livet och resor.

4 ½ timmes sömn...

Kategori: vardag

blev förfrågad av Therese igår om jag skulle kunna tänka mig att hjälpa henne att jobba i garderoben på Kings Head i Hässleholm igår.
Ja visst sa jag, annars hade jag bara softat hemma.
Det var rätt så skoj att jobba där, lätta pengar, vi var hemma runt halv 4 i morse, käkade nattmat sedan blev det sömn.
Men inte många timmars sömn, vi skulle nämligen  vara i Höör kl 10 för att sälja julgranar.
Kan lova er att jag typ dog när jag kom hem från Höör. Somnade på soffan låg och sov i 3 timmar, drömde så sjukt mycket konstiga saker där jag låg.
Bland annat att David (bror) ringde min mobil, jag svarde och det lät som om han var på en konsert, jag hörde hans röst i bakgrunden som om han riggade, men vad jag också hörde var dånande musik ifrån Ariel, ni vet Disney filmen.. ??
Sen ett tur tre ringde det hem på riktigt, och det var just David som ringde.
Yrvaken som jag var frågade jag "ringde du min mobil innan? jobbar du på någon konsert idag? varför lyssnade ni på musik från Ariel filmen?"
Hans trevliga svar blev: "va? vad fan snackar du om? Du är fan helt dum i huvudet.."
syskonkärlek
så går det när man inte sover sin skönhets sömn.

Tänkte faktiskt hoppa ner i sängen strax, måste få sova ut.
Match dax imorgon, vi ska åka tillsammans med herrarna som också skall möta Kungälv.
Det värsta är nog att vi åker redan 9.00 men spelar inte förrän 17.00, detta pga att herrarna spelar 15.00
Kommer bli en låååååååååååååååååååång dag imorgon.


Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hej!

    Hur går det med tänderna. Har du fått tandställningen?

    2008-12-15 | 15:57:17

Kommentera inlägget här: