Skåningen

Träning, livet och resor.

10 år sen..

Kategori: vardag

kan inte förstå att det är hela 10 år sen jag varit utan godis.. ja ni läste rätt, 10 år.
Dom första 8 åren åt jag inte ens chips.
Vad duktig jag är [klapp på axelen].

Ska strax börja packa inför morgondagen, det är nämligen så att vi tränar imorgon förmiddag mellan 10-12, och efter det är det inte lönt att köra hem till Eslöv, eftersom vi ska fira nyår i Höör.
Det blir nyårsfirande hemma hos Jannike och Mark, vi blir ett gäng på 12 personer.
Jag har nyss fixat 12 super fina (om jag själv får tycka till) snappshäften.
Tror det kommer bli en kanon bra kväll.
Kameran ska sättas på ladning den också.

Nu läser säkert Kakan min blogg och undrar varför i hela välrden jag inte har nämt henne, men lugn.
GRATTIS KARIN PÅ DIN 22 ÅRS DAG!
& eftersom jag nog inte kommer blogga imorgon så vill jag även utföra ett stort grattis till "lillsyrran" Nicoline!
Hon fyller 17 år imorgon, GRATTIS till dig med!


Karin, en nyfunnen bästa vän, 22 år. ♥


Nicoline, mitt lilla hjärta, 17 år. ♥





GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Tur före att du tillägnade del av bloggen till mig =) Ta det lugnt imorn ;) pussss

    2008-12-31 | 00:09:50
  • syrran säger:

    tack min lilla älskling <3

    2009-01-06 | 15:30:03

Kommentera inlägget här: