Skåningen

Träning, livet och resor.

V.I.P ;)

Kategori: vardag

jag skulle vara nykter igår men tji fick jag.
Först var det Greklands middag med super goda Pita Gyros hos CC, efter det drog Karin å jag hem hit å fixade till oss, runt halv 10 tiden strömde det in folk i min lilla etta.
Kanon skoj, härligt umgänge.
HUGO var vår plan, men eftersom kön var galet lång så gick vi till Teaterbaren och sedan Palace.
Sist jag var på Palace slapp jag å Johanna betala inträde för vi kissade nästan på oss i kön.
Igår när jag kom fram å skulle betala stod ägaren där, jag räckte fram mitt VISA kort till damen i kassan men han var snabbt framme å tog bort mitt kort och sa med ett leende" du betalar inte här!" muhaha, vadå kaxigt ? ;) Hoppas det fortsätter i den stilen, då kan man ju gå ut utan att bry sig om pengarna.

Det händer mig väldigt ofta att gamla damer och herrar pratar med mig på bussen, senast idag satte sig en dam brevid mig. Måste ha någon dragkraft för gamlingar. Men det är iofs trevligt.

Kommentarer

  • Maria säger:

    näe, precis. så jag hade ju i stort sett inget val.

    ja, jag ska lira i Kärra igen. iaf ett år, sen får vi se vad som händer. men det känns bra i Kärra, börjar träna idag igen. Usch, snacka om att man är otränad så in i helvete. Fuck asså..

    Jodå, med mig är det fint. Lite jobbigt med flytten åså, vart sjukt jobbigt att låsa lägenheten en sista gång sådär. Usch o fy..

    Hur är det med dig då?

    2008-08-04 | 15:53:47
    Bloggadress: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: