Skåningen

Träning, livet och resor.

vill hem!

Kategori: vardag

just nu, precis NU är jag så sjukt sugen på att klicka in på SJ´s hemsida å boka en sista minuten resa hem till Eslöv å bara strunta i allt här.
Har inte varit hemma på mer än 2 månader, saknar mamma å pappa, saknar alla vänner, saknar lilla Eslöv. suck .
Skulle till och med kunna ringa hem till mamma å pappa å säga, jag flyttar hem. SÅ sugen är jag på att få komma härifrån, bara dra.
Och de värsta är att jag inte kommer kunna åka hem på länge, i september är de cup en helg, sen lär de bli jobb dom andra helgerna, men jag måste säga ifrån, det här går inte. Sen börjar ju serien och då ä vi inne i oktober.
BLÄÄÄÄ!!!!!!


Eslöv ♥

Kommentarer

  • Linda säger:

    Tusen tack. De känns sjukt, men fruktansvärt bra. Jag är dålig på att kommentera hos dig, haha. Jga mår fint, lite sur på pappa nu som bara gnäller men.. Hur mår du då? En sådan känsla du beskriver är så jobbig. Hoppas att allt löser sig. Kram

    2008-08-18 | 16:29:33
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se/
  • Linda säger:

    Jag vet inte riktigt än, fortast möjligt, hoppas jag. Jo jag vet men just nu känns han bara jobbig och elak. Lider med dig, kämpa på. Stor kram

    2008-08-18 | 17:57:55
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: