Skåningen

Träning, livet och resor.

uppraggad på lunchen..

Kategori: vardag

de är sant, idag blev jag uppragad på PAUS i stan.
Jag satt och käkade lunch för mig själv och tog det lugnt, såg en kille som stod en bit bort vänd mot mig, tänkte inte mer på honom.
Ett. tu, tre kom han smygandes bakifrån och frågade på engelska om han fick slå sig ner.
Javisst sa jag och vart riktigt chockad, han gick och köpte en kopp kaffe sedan slog han sig ned mitt emot mig.
Hans namn var Alex,27 år, negress, spelar fotboll i FC Norrköping.  Det var mina ögon som hade lockat bort honom till mig, han skulle drömma om dom i natt sa han, han ville bli min vän m.m, blabla bla. Trevlig prick, men när han frågade om jag ville se film med honom i veckan så var jag tvungen att ljuga, sa att jag hade pojkvän. -STOR FET LÖGN-

jävligt modigt att bara gå fram sådär, tänk om fler killar hade gjort så, det uppskattades. Jag kände mig för en kort stund attraktiv.  svenska killar borde lära sig av min nya beundrare Alex.

Kommentarer

  • kw säger:

    haha hejja alex vilken man ni kommer få söta barn

    2008-08-12 | 20:58:07
  • Maria säger:

    man säger inte nej till en sån kille :P

    2008-08-13 | 18:38:19
    Bloggadress: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: