Skåningen

Träning, livet och resor.

testa att leva i min skalle..

Kategori: vardag

ni skulle bara veta hur jobigt det är just nu.
Tror inte någon skulle vilja göra en titthåls opertaion i mitt huvud, för dom skulle fått en chock.
Det rör sig så himla mycket i skallen,skulle vilja suga ut allt och börja på noll.

grät en skvätt idag innan jobbet efter ett samtal, det bara kom. Kunde inte hålla emot.

Ska nog ringa hem och se om dom kan hjälpa mig, vet att dom vill mig väl men jag kommer få svaret "de är bara du som kan bestämma!" Men det är just det jag inte vill.

Kanske ska ta och skriva av mig i in lilla bok, de brukar hjälpa rätt bra.




Kommentarer

  • kw säger:

    ring mig efter träningen så kan vi prata lite och göra en mindmap :) pusss

    2008-09-01 | 17:09:08

Kommentera inlägget här: