Skåningen

Träning, livet och resor.

nytt liv?

Kategori: vardag

ska strax bege mig till bussen för att åka å jobba, har en massa jobb på schemat framöver. Hoppas på några dagars ledighet i september så jag kan åka hem til Eslöv innan serien börjar.
Idag börjar handbolls träningen igen, jag kommer missa alla träningar denna veckan pga av jobbet.
Men nästa vecka, då jäklar, då ska klistret kletas in på händerna, svettet ska flöda och kroppen ska lida.
Nytt liv på gång, ska ta tag i mig själv, bli hälsosam igen, tappa alla "alokhol" kg  som man lagt på sig i sommar av allt festande.

jävla getingar, dom senaste dagarna har jag haft besök av en hel flok i lägenheten. Jag har blivit rädd som bara den efter mitt getingstick på Ios. usch.


Kommentarer

  • kw säger:

    det är lika bra att du vänjer dig med mina kodord för teckenspråk funkar ju inte alltid har vi märkt :D:D

    2008-08-11 | 13:35:25
    Bloggadress: http://vivalakoorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: