Skåningen

Träning, livet och resor.

lyckat.

Kategori: vardag

2 ggr i Linköping på en och samma helg, fast igår åkte Karin och jag dit för att festa.
Väldigt skoj få jag lov att säga. David stod för förfesten som var lyckad med massa trevligt folk, sen schtekte vi på Platå.
Måste göras om, kul att festa på andra ställen än bara Norrpan, träffa/se folk som man inte har en aning om vem dom är å folket har inte en anning om att vi ens existerar. Skönt.
De var väldigt många "kopier" av folk igår, galet många till och med, tyckte att nästan alla på förfesten var "kopier" av annat folk man träffat förr, skumt, men skoj.
Karin pratade i massa knäppa koder hela kvällen och född blond som jag är så hängde jag inte riktigt med i svängarna.



Gör som alla fjortisar nu, visar vad jag hadepå mig igår, är nöjd med mitt inköp.



nu blir det film och te.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: