Skåningen

Träning, livet och resor.

Linköping nästa..

Kategori: vardag

efter jobbet igår slöt jag upp med "små" tjejerna  & Antton på Fräcka Fröken på Kungs. Trevligt värre.
Thea berättade att hon idag ska jobba i deras butik i Linköping och då fick vi för oss att joina henne ett tag slag.
Så vid halv 2 idag kommer Nicki å CC hit, sen ska vi hämta Dennis bil och köra mot Linköping.
Det blir att gå på stan, tracka Thea när hon jobbar och bara slippa Norrpan för några timmar.

ME LIKE! =)

underbart skönt med en helg HELT ledig. Fast egentligen skulle jag idag åkt på träningsläger med elitserielaget Skånela till Stöten idag, men eftersom jag tackade nej till det i sista sekund så har jag en helg fri från jobb.♥

Dax för en rejäl frulle nu, är galet hungrig.



Kakan å jag på gymet och biffar till oss..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: