Skåningen

Träning, livet och resor.

hemma men slut

Kategori: vardag

är totalt utpumpad. Trött å seg. Tågresan gick kanon, Emil och jag bänkade oss i bistron och satt där i 3 timmar. Käkade, drack kaffe, snackade skit och läste tidningar. hräligt att vara hemma, gick och log från att vi hoppat av tåget i Eslöv till att jag kom hem. Mamma å pappa blev super glada, kusin Robert med sambon Sara och lilla Joel tittade in helt oväntat, dom är hemma på besök från Kalmar. Har inte träffat Joel sen han föddes för ett år sen. Men vi blev polare direkt. Jag å barn vet ni ;) Dom älskar mig.

Ska starx hoppa ner i sängen och sova, riktigt trött. Får se vad de blir för äventyr imorgon. Skulle kunna tro att de blir fika med vänner på stan, försöka köpa löpardojor och sen träna. Kanske umgås med folket på kvällen också.

Kommentarer

  • sandra säger:

    hej va med i min tävling där du kan vinna en goodie bag värd 100-200 kr

    2008-08-25 | 22:31:50
    Bloggadress: http://sandisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: