Skåningen

Träning, livet och resor.

helg..! ?

Kategori: vardag

fick rycka in och jobba idag, fast jag egentligen var ledig, Johanna å jag flumade hela dagen å Johan tyckte vi va knäppa fast roliga.
Sen blev det fika på stan med Kakan å Emil, aldrig fel.

verkar som om de blir en tur ner på stan ikväll, de är Augustifesten, blir väl att spana in folk å dricka en kall öl. Nice.
Jobb hela helgen, men vad gör det när man ska åka hem till Skåne på måndag? ME LIKE!


Hittade denna bilden när jag sökte runder i datan, Jag å bosse i NT.
NT har fångat oss rätt bra, jag verkar intresserad och lyssnar medans Bosse kommer med värsta upplägget. Då svara man "jaja, de låter bra,så går man iväg och mins inte ett dugg vad han sagt" ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    varför kommer det inte en fortsättning på au-pair resan??

    2008-08-24 | 17:57:23

Kommentera inlägget här: