Skåningen

Träning, livet och resor.

Hamburgare+5 tjejer= aldrig fel

Kategori: vardag

direkt efter jobbet åkte jag till Copp på Nya Torg och mötte upp Elin,Ida å Kakan. CC joinade oss lite senare.
Vi inhandlade hamburgare med tillbehör som vi till lagade hemma hos mig.
Super gott, trevligt sällskap och film, The Wedding Date.
Kan de bli fel? NIX!

Är ledig imorgon och det verkar som om det blir en tur till IKEA, ska kolla in vad det finns för barbord, vill ha ett i köket.
Ett svart skulle inte sitta fel. Vi får se vad jag finner.

Funderar starkt på att krypa till kojs alldeles strax så jag får min behövliga skönhets sömn.


over and out, sleep well.....

Kommentarer

  • Maria säger:

    haha. skulle faktiskt vilja se dig irra runt i Stockholm och inte veta varken in eller ut. haha :)

    ja, även fast det var lugna träningar så var de ändå jobbiga.. men det är väl så i början typ :)

    2008-08-06 | 18:00:07
    Bloggadress: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: