Skåningen

Träning, livet och resor.

flummigaste på länge...

Kategori: vardag

vi styrde kosan mot Linköping igår, CC, Nicki å jag och Bettan såklart(bilen).
Käkade med Thea sen gjorde vi stan.
Hittade en super fin klänning i en second hand butik där unga designers gör om kläder, klänningen jag köpte var prövad av många men hade inte passat någon. Men på mig satt den som gjuten. UNDERABRT! Blev glad när ägarinnan av affären sa de.
Ska ta en bild på den ikväll så ni får se.
Blev lite vin hemma hos mig igår kväll, Ewe dök upp och Karin tittade oxå in en stund.
Allt slutade sjukt flummigt. Ewe började pröva kläder och kameran åkte fram, sen var de min tur att byta om och efter ett tag stod vi allihopa sminkade till tusen, håret på vift, kläderna fölg på och av. Som vi skrattde och vilka bilder det blev.



SJUK kväll!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: