Skåningen

Träning, livet och resor.

underbart.

Kategori: vardag

vilken underbar dag det var igår, Emil å jag gick runt på stan å njöt. Drack kaffe x2 och en sjukt äcklig smootie.
Satt å solade och bara snackade.
Sen kom Iccan å hämtade oss, vi körde hem till mig och fortsatte våran utedag.
mysit.
Emil å jag har från och med idag ingått en intern tävling som kommer vara i 6 veckor.
Detta kommer bli SJUKT svårt. Men jag ska fan klara det. Denna gången tänker jag inte ge upp utan genomföra det med näsan högt upp i skyn, men jag känner på mig att jag kommer vilja avbryta tävlingen under resans gång, men ska stå fast!
Vi ska bara komma på ett straff också, ifall vi inte skulle klara av tävlingen.
Någon som har bra förslag på straff som man kan ge varandra?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: