Skåningen

Träning, livet och resor.

tji fick jag!

Kategori: vardag

halv 10 ringde Leffe.. "tja skulle du kunna hoppa in å jobba i City idag?"  Vad säger man?
Klart jag kan, sa jag. Va nere i stan kvart över 10. Bra jobbat av mig.
Tänkte ju att en dag av mina 3 jobbdagar kan jag offra, behöver ju pengarna.
Inte nog med det, sen ringde Torbjörn. "tja, skulle du kunna jobba imogon Cilla? Vi har massa sjuka på Ingelsta."
Å så klart sa jag ja, har ändå inget annat planerat, men när man räknar med ledighet så svider jobb lite, men jag ställer upp, snäll som jag är.

Jag hann fixa med mina foton idag oxå, 245 kort ska framkallas, ska bli rikigt skoj att få dom. Massa underbara foton å mina underbara vänner och jag så klart.

Snart kommer Ewe hit, hon ska fixa mitt hår, längtar tills dte är klart.

chipp hej leverpastej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: