Skåningen

Träning, livet och resor.

skåne.

Kategori: vardag

JADÅ Malmö vann idag, det gillar vi.
Var å storhandlade med pappa så nu har jag mat ett bra tag.
Har dock inte orkat göra matlåda tills imorgon, men jag får väl gå till äckliga Donken eller nåt.
Pappa å jag va å käkade en god middag.. Men nu är jag helt slut och ska strax hoppa ner i sängen å kolla på Sex and the city. Kanske får lite bra tips där? ;)

By the way så har pappa fixat det sista i lägenheten idag, tusen tack far.

nä dax för dejt med sängen..

Kommentarer

  • kw säger:

    Ifk har helsingborg nästa match tror jag. måste slå skåne :D:D

    2008-04-17 | 09:46:23
  • kw säger:

    Ifk har helsingborg nästa match tror jag. måste slå skåne :D:D

    2008-04-17 | 09:46:29
  • Steffi säger:

    Kommer det upp bilder snart då? =)

    2008-04-18 | 16:22:43
    Bloggadress: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera inlägget här: