Skåningen

Träning, livet och resor.

och vart skall detta sluta?

Kategori: vardag

jag skulle ha en mysig hemmakväll, kolla film, käka något gott och lägga mig i tid.
Men nu är jag nyduschad, nyrakad på diverse ställen, håret fixat, bara sminket som saknas.
Karin å jag ska iväg på förfest, å det blir kanske utgång också.
Men om jag känner mig själv rätt så blir det väl en utgång till slut.
Och jag som skulle sluta gå ut och gå hem efter förfesterna.
Men vi får se vad som sker.
Jag jobbar kl 11 imorgon så jag kommer ta de lugnt ikväll.. (hoppas jag)


Kommentarer

  • Linda säger:

    haha . de där känner jag igen :)

    2008-04-13 | 10:08:20
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se
  • Anonym säger:

    Aupair resans fortsättning snart? =)

    2008-04-13 | 11:07:03

Kommentera inlägget här: