Skåningen

Träning, livet och resor.

if. if? IF!? OM!!!!

Kategori: vardag

förfesten med Team sportia gänget var riktigt lyckad. Kvällens höjdpunkt var nog när Joel trillade in stupfull kvart i 9. Han hade varit på inkilning och han va inte nykter om vi säger så. Vi hade riktigt kul åt honom.
Mittt halsband gick sönder, blev lite deppig där ett tag, hittade inte mitt C som är i guld, men jag hoppas verkligen att Macke hittar det när han städar idag.
I alla fall, sjukt roligt förfest, sjukt härligt folk, jag trivs och det är lycka.
Jag ska nog sluta gå ut, mina utekvällar är aldrig roliga längre. Ska bara gå på förfester å sedan knalla hemåt. Tror det är mycket roligare så.
Slipper slösa pengar, man slipper leta 5 i 3 ragg, man slipper en massa problem helt enkelt.

En pizza eller nåt riktigt fett hade sttit fint nu, men orka handla. Får väl ta en macka på jobbet sen.
O´boy vore ju sjukt gott, det får nog bli det.

.

Kommentarer

  • Steffi säger:

    Hej. Hur går de i lgh? Läser och hänger med här men har du inte fotat så man kan få se hur du fått de?

    2008-04-06 | 17:56:16
    Bloggadress: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera inlägget här: