Skåningen

Träning, livet och resor.

glad överraskning!

Kategori: vardag

fick jobba från 10 idag, istället för kl 12, jobbade till 19, sen kom Micke å hämtade mig.
Han körde bort mig till F13, där Östgöta Cup pågår. Vi i a-laget hjälper till där med olika saker, ikväll har Kakan å jag suttit å tagit emot lag.
3 kids sa " heeeeeeeeeej Cilla" när dom såg mig.. Lite skoj när folk från andra städer känner igen en så, men de är från Sports Camp så klart. kul kul. Kom nyss hem. Rätt trött, lång dag.

Fick scheman idag.. å det bästa är att jag är ledig från kl 16.00 på tisdag till nästa torsdag, å gissa vad jag ska göra då? JO, ÅKA HEM!!!!!!!
Åker på tisdag kväll efter jobbet och kommer tillbaka onsdagen den 7 maj. Helt jäkla underbart.
så lycklig nu.
Berättade om min reseplaner för mammsen idag, hon blev väl lite paff men tyckte att det hela var okej eftersom jag ska åka med hennes favvo kill Rickard.  Han har charmat in sig bra hos mamma så därför godkänner hon att vi åker tillsammans. Gutt.


godnatt folket, kommer somna med ett leende på läpparna. "det går bra nu..."

Kommentarer

  • Linda säger:

    Dock har de regnat nu en stund på morgonen, men jag ligge ri bihålsinflammation nu så jag skirer it. Mest sur för att hela kroppen gör så jävulskt ont. Skönt att åka hem, skulle jag också vilja i denna stund, åka till mamma. Kram

    2008-04-26 | 12:00:40
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här: